Τελευταία μια προπαγάνδα έχει κατακλείσει τα σχολεία της Ελλάδας από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο. Αυτό ισχυρίζονται και καταγγέλλουν διάφοροι κύκλοι και μάλιστα αποδίδουν και επιθετικό προσδιορισμό στην εν λόγω, από έδρας, προπαγάνδα καθώς την αποκαλούν ''αριστερή''.
Χιλιάδες καθηγητές και δάσκαλοι διδάσκουν, δεν είναι υπερβολή, στα παιδιά μας ότι δεν είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων !
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν οι Κινέζοι δάσκαλοι και καθηγητές δίδασκαν ότι οι σημερινοί Κινέζοι δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Κινέζων και πόσοι από αυτούς θα πήγαιναν στα στρατόπεδα εργασίας ή στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Μήπως εξελικτικά αυτή η σπουδή βαίνει προς ομογενοποίηση των ''νέων κοινωνιών'', που προκύπτουν... και πάμε με αργά αλλά σταθερά βήματα προς έναν νέο μεσαίωνα ;
Ίσως θα καταλάβατε μοιραία για ποιο πράγμα θα αναρωτηθούμε εύλογα... Αν δεν έχουμε αυτούς τους προγόνους γιατί να μαθαίνουμε γι αυτούς ;
Γιατί να μάθουμε ότι αν δεν έρχονταν στο φως οι Προσωκρατικοί δεν θα είχαμε Αναγέννηση ; Καλά δεν τους έχουμε κρυμμένους ; Τι να σκαλίζουμε τώρα ;
''Πως είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων είναι ανοησίες μη αποδεκτές από εμένα''. είπε Ελληνίδα καθηγήτρια σε ελληνικό σχολείο.
Το γεγονός που ακολουθεί είναι αληθινό περιστατικό σε ελληνικό σχολείο, δεν είναι προϊόν μυθοπλασίας.
Στα μέσα Φεβρουαρίου δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο ότι Ελληνίδα καθηγήτρια στη Β’ Γυμνασίου εξοργισμένη φώναζε στους μικρούς μαθητές της ότι είναι ανοησία να πιστεύουν πως είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων και του μεγάλου Αλεξάνδρου.
Και όταν κάποιοι από τους μαθητές της ανέφεραν την έρευνα του καθηγητή μοριακής βιολογίας, κ. Τριανταφυλλίδη από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η μεγάλη αυτή καθηγήτρια που παρεμπιπτόντως δίδασκε γεωγραφία, άστραψε και βρόντηξε και είπε επί λέξη:
«Αυτά είναι σαχλαμάρες και κανένας δεν έχει αποδείξει τίποτα. Οι συγκεκριμένες θεωρίες είναι ανεπίσημες και ως εκ τούτου μη αποδεκτές από εμένα».
Είναι εύκολο να υποθέτουμε ότι η ''κυρία'' αλλά και άλλοι τυχόν αρκετοί, εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί, υπακούουν σε εντολές που προφανώς έχουν δοθεί. Αυτό που είναι δύσκολο όμως για υπόθεση ούτε καν να το φανταστούμε, είναι το γιατί αυτό θα είναι ''καλό'' για το χαρακτήρα και τη σκέψη και τη νοοτροπία που θα κτίσουν οι αυριανοί Έλληνες πολίτες ?
Διότι βέβαια δεν τολμάμε να υποθέσουμε ότι η εξουσία, η εκάστοτε ελληνική κυβέρνηση, θα δώσει εντολές για να προκαλέσει ''κακό''.
Από την άλλη οι ενδείξεις λένε ότι πρέπει να κτιστεί μια πολύ-πολιτισμική ελληνική κοινωνία... ανοιχτή στο διαφορετικό, η οποία φαίνεται ότι δεν πρέπει να έχει εθνική ταυτότητα.
Θα τον ξεχάσουμε λοιπόν εμείς σιγά σιγά τον σοφό, τον επιστήμονα, τον παγκόσμιο Έλληνα που κληρονομήσαμε...;
Να τον κρατήσει μόνο η παγκόσμια πνευματική κοινότητα, μαζί με τους κλεμμένους ελληνικούς θησαυρούς στα μουσεία, σαν ένα ακόμα τρόπαιο.
Οι εντός της χώρας εγκέφαλοι βρήκαν αυτό σαν λύση ; Δηλαδή μη έχοντες εθνική συνείδηση (αφού μας την ξεριζώνουν ύπουλα και πονηρά) θα εξευρωπαϊστούμε πιο εύκολα ; Θα ''εξελιχθούμε'' ίσως... σε τί άραγε ;
Μα δεν είμαστε αρκετά φοβισμένοι, ωχ αδερφιστές και τζιπάτοι ;
Λες να υπάρχει περισσότερο ;
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την εξελικτική μας πορεία έτσι όπως την καταστρώνουν οι τωρινοί σοφοί.
Μόνο μια μικρή υπενθύμηση/προειδοποίηση, στους κρατούντες όλων των εποχών. Η γοητεία της ελληνικής γραμματείας που είναι κληρονομιά μας, όχι τη θεωρούμε... να πείτε στη δασκάλα, έχει τέτοια δύναμη, που λίγο να γευτείς εθίζεσαι και δύσκολα την ξεχνάς... θέλεις συνέχεια κι άλλο !
_________________________________________________________________________
Στο βίντεο που ακολουθεί ο Καθηγητής κ. Παπαγρηγοράκης στηρίζει την έρευνά του σε γενετική και σε σύγκριση κρανίων νεοελλήνων και αρχαίων Ελλήνων.
Στο βίντεο που θα δείτε ο Καθηγητής κ. Παπαγρηγοράκης στηρίζει την έρευνά του σε γενετική και σε σύγκριση κρανίων νεοελλήνων και αρχαίων Ελλήνων.
Ουτοπία
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.