Σάββατο, Ιανουαρίου 23

3:26 μ.μ.



Γούντι Άλλεν

• Δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, αλλά μπορείς να καταστρέψεις το παρόν με το να στενοχωριέσαι για το μέλλον.

• Η διαφορά σεξ και έρωτα είναι ότι το σεξ χαλαρώνει την ένταση, ενώ ο έρωτας τη δημιουργεί.

• Το μυστικό της επιτυχίας; Να είσαι διαφορετικός από τους άλλους.

• Το 80% της επιτυχίας είναι να κάνεις φιγούρα.

• Το σεξ είναι το μόνο πράγμα που σε διασκεδάζει τόσο πολύ χωρίς να γελάς.

• Μπορείς να ζήσεις μέχρι τα εκατό, αν απαρνηθείς όλα τα πράγματα που σε κάνουν να θέλεις να ζήσεις μέχρι τα εκατό.

• Ο Θεός είναι είτε βάναυσος είτε ανίκανος.

• Έχω μια απάντηση. Έχει κανείς καμιά ερώτηση;

• Δεν πρόκειται να φάω στρείδια. Θέλω την τροφή μου νεκρή· όχι άρρωστη, όχι τραυματισμένη -νεκρή.

• Για το μόνο πράγμα που μετανιώνω στη ζωή είναι που δεν είμαι κάποιος άλλος.

• Δεν είναι που με τρομάζει ο θάνατος. Απλώς, δεν θα ήθελα να είμαι παρών όταν θα συμβεί. -Without Feathers- 

It’s not that I’m afraid to die, I just don’t want to be there when it happens.

• Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.


• Ο Θεός σωπαίνει. Τώρα αν μπορούσε και ο άνθρωπος να βγάλει το σκασμό…

• O πατέρας μου μ’ έχει δείρει μόνο μια φορά. Άρχισε το Σεπτέμβριο του 1945 και τέλειωσε το Mάρτιο του 1956.

• Ερωτεύτηκα δυο πράσινα μάτια. Το λάθος μου είναι ότι παντρεύτηκα ολόκληρο το κορίτσι.

• Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη. Μιμείται την κακή τηλεόραση.
Life doesn’t imitate art, it imitates bad television.

• Η πρώτη μου γυναίκα ήταν πολύ ανώριμη. Έμπαινε στο μπάνιο και… βύθιζε τα καραβάκια μου.

• Δεν μπορώ να ακούω για πολλή ώρα Βάγκνερ. Αρχίζω να έχω την επιθυμία να εισβάλω στην Πολωνία.
I can’t listen to that much Wagner. I start getting the urge to conquer Poland.

• Δεν ξέρω την ερώτηση, αλλά το σεξ είναι σίγουρα η απάντηση.

• Η τελευταία φορά που μπήκα μέσα σε μια γυναίκα ήταν όταν επισκέφτηκα το άγαλμα της Ελευθερίας.

• Το σεξ είναι βρόμικο μόνο όταν γίνεται σωστά.
Sex is only dirty if it’s done right.

• Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο πιο αγαπημένο μου όργανο.
My brain: it’s my second favorite organ.  -Sleeper-

• Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα ωραίο πράγμα. Μεταξύ πέντε, είναι φανταστικό.

• Το σεξ ανάμεσα σ’ έναν άντρα και μια γυναίκα είναι υπέροχο, με την προϋπόθεση ότι βρίσκεσαι ανάμεσα στο σωστό άντρα και στη σωστή γυναίκα.

• Τα λεφτά είναι καλύτερα απ’ τη φτώχεια, αν μη τι άλλο, για οικονομικούς λόγους. -Without Feathers-  
Money is better than poverty, if only for financial reasons. • Η διασημότητα μου έφερε ένα μεγάλο πλεονέκτημα: οι γυναίκες που μου λένε «όχι» είναι πιο ωραίες από άλλοτε.

• Το σεξ είναι μια κενή εμπειρία, αλλά για κενή εμπειρία, είναι αρκετά καλή.

• Η τεχνητή νοημοσύνη ορίζεται ως το αντίθετο της φυσικής ομορφιάς.

• Η απάντηση είναι ναι. Μπορείτε όμως να μου θυμίσετε την ερώτηση;

• Μην επιτίθεστε στον αυνανισμό. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάμε.
Don’t knock masturbation — it’s sex with someone I love. • Μ’ έδιωξαν από το κολέγιο επειδή αντέγραψα στις εξετάσεις της μεταφυσικής: κοιτούσα κρυφά στην ψυχή του διπλανού μου.
I was thrown out of college for cheating on the metaphysics exam; I looked into the soul of the boy sitting next to me.


. Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα, αλλά οι κακοί φαίνεται ότι περνούν καλύτερα ξύπνιοι.
The good people sleep better at night while the bad ones seem to enjoy the waking hours much more.

. Αυτοπεποίθηση είναι αυτό που έχεις πριν καταλάβεις το πρόβλημα.
Confidence is what you have before you understand the problem.


. Τελικά ο Καντ είχε δίκιο: 'ο νους επιβάλλει την τάξη. Σου λέει και πόσο πουρμπουάρ ν’ αφήσεις' 

. Όχι μόνο δεν υπάρχει Θεός, αλλά προσπάθησε εσύ να βρεις υδραυλικό Σαββατοκύριακο.
Not only is there no God, but try getting a plumber on weekends.

. Ποτέ δε θα ήθελα να ανήκω σ’ ένα κλαμπ που θα δεχόταν κάποιον σαν εμένα ως μέλος. -Annie Hall- 
I would never want to belong to any club that would have someone like me for a member.

. Στα νιάτα μου είχα ήρωα τον Σούπερμαν. Πίστευα ότι είχαμε πολλά κοινά: έμπαινε σε τηλεφωνικούς θαλάμους και γδυνόταν τελείως.
I idolized Superman when I was younger. I thought he and I had a lot in common. He was always going into phonebooths and taking off all his clothes.


. Το κλειδί είναι να μη βλέπεις το θάνατο ως τέλος αλλά ως έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο να κάνεις οικονομίες. -Love and Death-  

The key is, to not think of death as an end, but as more of a very effective way to cut down on your expenses.

. Υπάρχουν και χειρότερα πράγματα απ’ το θάνατο. Όποιος έχει περάσει μια βραδιά μ’ έναν ασφαλιστή με καταλαβαίνει. -Love and Death-  

There are worse things in life than death. If you’ve ever spent an evening with an insurance salesman, you know what I’m talking about.

. Αυτή η ζωή είναι ανυπόφορη, γεμάτη βάσανά και αγωνίες και πόνους και το χειρότερο είναι ότι κρατάει και τόσο λίγο..

Αχ, να μου ‘δινε ο Θεός ένα καθαρό σημάδι! Να ‘κανε, παράδειγμα λέω, μια μεγάλη κατάθεση επ’ ονόματί μου σε μια ελβετική τράπεζα.
If only God would give me some clear sign! Like making a large deposit in my name in a Swiss bank.
____________________________________________


* Γούντι Άλλεν,  Ιδιοφυής, ευαίσθητος και σκεπτόμενος μέχρι ... δυσλειτουργίας, σε μόνιμη ασυμβατότητα, αν όχι πόλεμο, με ολόκληρο το σύμπαν («εγώ είμαι δύο με τη φύση»), ένας ξεχωριστός δημιουργός. Πολλές οι ταινίες του κι όπως λέει στα βιβλία του... Όλα με τη σφραγίδα της ευφυΐας και του μοναδικού χιούμορ του... όπως λέει κι ο ίδιος, «ένα δείγμα του όγκου του πνευματικού θησαυρού που αφήνω στους μεταγενέστερους, ή ώσπου να ’ρθει η παραδουλεύτρα»... 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.