Κυριακή, Μαΐου 26

12:28 μ.μ.



ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ


Ανέβηκα προ ημερών
μετά παρότρυνση πολλών,
το τελευταίο το σκαλί,
ιεραρχίας κορυφή.

Είμαι,  Καπετάνιος,  δηλαδή,                              
"άνθρωπος του εφοπλιστή".

Στο πλοίο,  αν κακό συμβεί
μένα θα πάνε φυλακή,
φταίω δεν φταίω βέβαια εγώ
σάκος του μπόξ,  θα είμαι ‘δώ…..

Έπρεπε  για να σταθώ,
το πλήρωμα να το πατώ,
μα μέχρι χθές ήμουν μαζί...!
και με κοιτάνε σαν χαζοί.

Μέσα μου λέω πώς μπορώ
να καταπιέσω τώρα εγώ
τους ναυτεργάτες που μπορεί
να  μού 'σωσαν και τη ζωή ?
.... τους σκλάβους μες στις μηχανές,
τους φίλους ματσακονιστές ?*                                                   *ναύτες                                

Δίνω μια μούντζα εγώ λοιπόν
στα "μεγαλεία των στολών"
μένοντας "αναφανδόν",
πιστός στο ίδιο παρελθόν
και επί των  ιδικών μου αξιών
που έλεγα σ' αυτιά κωφών.

Δουλεύω στον καθαρισμό*                                       *συνεργείο καθαρισμών σε Τράπεζες  
κι όλους τους έγραψα εδώ.
κι ας λεν κρυφά οι συγγενείς:
«Είναι τρελός....   Μην του το πεις.»


Από το βιβλίο "Σπασμένος κάβος". αυτοβιογραφικό έμμετρο έργο 
του Οδυσσέα Ηβιλάγια  No 103 /  e-mail: od.heavilayias@yahoo.com /
Επιμέλεια - προσαρμογή κειμένων Cathy Rapakoulia Mataraga
__________________________________________________


Album

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.